Τηλ. Κέντρο: 210 68 60 000
Τηλ. Κέντρο: Δευτ.-Παρ.: 08:00-17:00
Εργαστ. Επισκευών: Δευτ.-Παρ: 08:00-17:00
SERVICE ΚΟΥΖΙΝΑΣ BLUE SKY, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ. ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ 210 6860 000
Βλάβη σε κουζίνα BlueSky; Είμαστε εδώ για να την επισκευάσουμε τώρα. Ολόκληρος ο τεχνικός μηχανισμός της Astra Service είναι δίπλα σας. Επιλέγουμε για σας ανταλλακτικά after market, ίδια με αυτά του κατασκευαστή και σας εξασφαλίζουμε τις καλύτερες τιμές για την επισκευή.
Ευχαριστηθείτε ξανά το μαγείρεμα, με μια κουζίνα που να λειτουργεί άψογα με 12μηνη Γραπτή Εγγύηση.
Τηλεφωνήστε τώρα στο 210 6860 000 ή
Κάντε κλικ στο «Κλείσε Ραντεβού» και καταχωρήστε τη βλάβη με έκπτωση 20%
Φόρμα
SERVICE BLUE SKY
Δεν είμαστε πλατφόρμα υπηρεσιών, που απλά θα σας προτείνουμε τεχνικό. Είμαστε Εταιρεία με τεχνογνωσία και υποδομές σε προσωπικό και εγκαταστάσεις, που αναλαμβάνουμε την ευθύνη της Blue Sky κουζίνας σας μέχρι την τελική επισκευή.
Επισκευάζουμε περίπου 18.000 οικιακές συσκευές το χρόνο στο σπίτι των πελατών και άλλες 30.000 επισκευές στα εργαστήριά μας στην Υπόγεια Πολιτεία Επισκευών, που αξίζει να επισκεφθείτε.
Κι όλα αυτά, γιατί η επισκευή είναι η δουλειά μας.
ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ Ο,ΤΙ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ.
Γνήσια ανταλλακτικά ή “after market” Συνήθως πρόκειται για το ίδιο ανταλλακτικό με άλλη συσκευασία, ιδιαίτερα για παλιότερα μοντέλα. Και οι τιμές, δεν έχουν σύγκριση.Σε κάποιες περιπτώσεις το κόστος μπορεί να πέσει και στο μισό.
Κάνουμε την έρευνα για σας και σας δίνουμε την επιλογή. Άλλωστε δεν δεσμευόμαστε από κανέναν, για αυτό δίνουμε στους πελάτες μας την πιο συμφέρουσα λύση.
12 ΜΗΝΕΣ ΓΡΑΠΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ.
Αυτή είναι άλλωστε η δουλειά μας. Καλύπτουμε εγγυήσεις συσκευών μεγάλων κατασκευαστών εδώ και 30 χρόνια. Δεν θα καλύψουμε τους δικούς μας πελάτες;
Το έντυπο της εγγύησης είναι αναλυτικό για τις δουλειές που έχουν γίνει στη συσκευή σας και τα ανταλλακτικά, που χρησιμοποιήθηκαν και έχει όλους τους όρους της εγγύησης σε περίπτωση ίδιας βλάβης.
Με δεδομένο ότι εκδίδουμε πάντα παραστατικά για τις υπηρεσίες και τα ανταλλακτικά που παρέχουμε, έχετε απόλυτη σιγουριά για την διασφάλιση της εγγύησής σας.
ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ONLINE
Προτιμήστε την καταχώρηση της βλάβης OnLine και κερδίστε έκπτωση 20% στο κόστος επίσκεψης.
Με την ησυχία του σπιτιού, από τον υπολογιστή σας, το tablet ή το κινητό σας. Δεν υπάρχει καμία δέσμευση. Διαλέξτε τη μέρα και τη χρονική ζώνη εξυπηρέτησης, που θέλετε και αφήστε τα υπόλοιπα σε μας. Αμέσως μετά την καταχώρηση, έρχεται ένα mail επαλήθευσης και η υπόθεση της επισκευής, οργανώνεται κανονικά. Αν επιθυμείτε να ακυρώστε την εγγραφή κανένα πρόβλημα. Γίνεται απλά μέσω του συνδέσμου απάντησης.
Μια ακόμα καινοτομία της Εταιρείας μας, που εκτός των άλλων έχει και το πλεονέκτημα της έκπτωσης στο κόστος επίσκεψης.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ.
Τα παραλαμβάνετε κατά την εξόφληση της βλάβης από τον τεχνικό. Είναι αξίας 5 ή 10€ και συμψηφίζονται με οποιαδήποτε επόμενη υπηρεσία, που θα ζητήσετε από την Εταιρεία μας. Ισχύουν για επόμενη βλάβη στο σπίτι σας ή ακόμα και για συσκευές, που θα φέρετε στα εργαστήριά μας. Τα κουπόνια είναι μεταβιβάσιμα, οπότε μπορούν να φανούν χρήσιμα σε οποιονδήποτε τα μεταβιβάσετε.
ΕΞΟΦΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ Ή ΤΗΝ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΡΤΑ, ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ.
Οι τεχνικοί μας πάντα είναι υποχρεωμένοι να εκδίδουν τα νόμιμα παραστατικά της Εταιρείας μας. Έτσι η εξόφληση, μπορεί να γίνεται μέσω των POS, που έχουν μαζί τους, με κάρτα για διευκόλυνση των πελατών μας.
Βεβαίως πάντα υπάρχει και η δυνατότητα των δόσεων.
Χαίρομαι που ακόμη υπάρχουν τέτοιες εταιρείες. Ταλαιπωρήθηκα να βρω έναν κάδο νερού για μηχανή espresso Saeco και τελικά εξυπηρετήθηκα ΜΟΝΟ
Πάρα πάρα πολύ ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση του προσωπικού! Πάντα με διάθεση να εξυπηρετήσουν και να βοηθήσουν και πάντα με
Άμεση εξυπηρέτηση μετά από τηλεφωνική συνεννόηση, γρήγορη παράδοση, ευγενέστατο προσωπικό, καθαροί στην επανατοποθέτηση, πλήρη συνεννόηση με το τηλεφωνικό κέντρο και τους τεχνικούς. Φυσιολογικές
Πολύ καλοί γνώστες των τεχνικών θεμάτων. Επιδιόρθωσαν τη βλάβη άμεσα και ήταν αναλυτικοί ως προς την εργασία που έγινε. Και
Είχα πρόβλημα με το ψυγείο. Ο τεχνικός άλλαξε κάποιο εξάρτημα και μου είπε να το παρακολουθήσω. Το πρόβλημα δεν λύθηκε,