ServiceOnline.gr 210 6860000

  • Greek
  • English

210 6860050

corp

Μηπως η συσκευη μου δεν εχει βλαβη;

Είναι αρκετές οι φορές που ενώ το αποτέλεσμα των δυνατοτήτων της συσκευή σας δεν είναι το επιθυμητό, δεν αποτελεί βλάβη.

Αυτό δημιουργείται κυρίως για δύο λόγους:

  • Εξωτερικές συσκευές και στοιχεία
  • Αγνοια λειτουργίας

Οι συνηθέστερες περιπτώσεις είναι οι παρακάτω:

  • Δεν έχω καλή εικόνα (είδωλα,παγώματα στην εικόνα)

    Στην περίπτωση που διαπιστώσετε ότι η τηλεόρασή σας κάνει είδωλα , η εικόνα δεν είναι καθαρή όπως είχατε συνηθίσει ή η προβολή εικόνας δημιουργεί παγώματα, υπάρχει περίπτωση η συσκευή σας να μην έχει πρόβλημα. Το πιθανότερο είναι το πρόβλημα να είναι στην κεραία σας ή ακόμα και στην συγκεκριμένη πρίζα της κεραίας σας. Μπορείτε εύκολα να αποκλείσετε την περίπτωση της πρίζας που βρίσκεται η συσκευή σας συνδέοντας την συσκευή με μια άλλη πριζα στο σπίτι σας. Εάν τελικά δεν μπορείτε να βρείτε την λύση, η εταιρεία μας σε κάθε επίσκεψη και μόνο με χρέωση της επίσκεψης πραγματοποιεί μέτρηση σήματος σε τέσσερις επιλεγμένες συχνότητες ώστε να διαπιστωθεί εάν υπάρχει πρόβλημα στην κεραία σας. Ακόμα βεβαίως και σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να ζητήσετε προσφορά για διόρθωση/επανατοποθέτηση της κεραία σας ή τοποθέτηση νέας κεραίας.

  • Ακούγεται βουητό από το πίσω μέρος της τηλεόρασης

    Ή συσκευή σας για την παραγωγή των απαραιτήτων τάσεω για την λειτουργία σας διαθέτει μετασχηματιστές ή/και μονάδες inverter. Τα κυκλώματα αυτά είναι δυνατό να παράξουν ένα οξύ "ηλεκτρονικό" θόρυβο ο οποίος ορισμένες φορές μπορεί να γίνει ενοχλητικός. Είναι δε γεγονός ότι συνήθως αυτό παρατηρείται το βράδυ (όπου η ένταση είναι χαμηλότερη).Μπορείτε να διαπιστώσετε εάν υπάρχει πρόβλημα χαμηλώνοντας εντελώς την ένταση του ήχου και να παρατηρήσετε εάν ο ήχος αυτός παραμένει. Αν ναι τότε συνήθως αυτό είναι φυσιολογικό και δεν αποτελεί βλάβη.

  • Σε έτνονο άσπρο φόντο βλέπω κάθετες σκούρες μπάρες (LCD - LED TV)

    Είναι πιθανό σε ορισμένα μοντέλα τηλεοράσων λόγω του τρόπου κατασκευής του να διακρίνετε σε έντονο άσπρο φόντο κάθετες σκούρες (συνήθως γκρι) γραμμές σαν μπάρες. Αυτό δεν αποτελεί συνήθως πρόβλημα της τηλεόρασης και δει του Panel της συσκευής.

  • Καμένα Pixel (LCD - LED - Plasma)

    Ο τρόπος παραγωγής εικόνας σε συσκευές LCD,LED και Plasma μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα σε κάποια pixel. Αυτά μπορεί να είναι φωτεινά (RGB μόνιμα ΟΝ ή κάποιο από αυτά) ή σκοτεινά (RGB μόνιμα OFF). Αυτή η δυσλειτουργία επισκευάζεται μόνο με αλλαγή Panel. Υπάρχουν περιπτώσεις όμως όπου μετά από λίγο καιρό το πρόβλημα παύει να υπάρχει από μόνο του. Μια καλη συνταγή όπου βοηθάει ορισμένες φορές είναι να αφήσετε την συσκευής για δίαστημα περίπου 5-10 λεπτών με είκονα σε "χιόνι", δηλαδή χωρίς να λαμβάνει σταθμό.

  • Δεν μπορώ να λειτουργήσω την συσκευή μου από το τηλεκοντρόλ

    Εδώ θα πρέπει να δείτε κατά πόσο το πρόβλημα ανήκει στην συσκευή ή το τηλεκοντρόλ. Το τηλεκοντρόλ είναι εύκολο να εξεταστεί με την βοήθεια ενός κινητού έτοιμου να τραβήξει φωτογραφία (θέση Camera).Σημαδέψετε με το τηλεκοντρόλ τον φακό της κάμερας του κινητού και πιέστε διάφορα πλήκτρα. Το τηλεκοντρόλ εκπέμπει υπέρυθρες ακτίνες. Το φάσμα του ματιού μας δεν είναι δυνατόν να τις απεικονίσει, αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο με την κάμερα του κινητού. Εάν αναβοσβήνει το LED στο τηλεχειρηστήριο τότε το πιθανότερο είναι να έχετε πρόβλημα στον δέκτη της συσκευή σας. Εάν όχι τότε αγοράστε ένα άλλο. Το ίδιο ή αντίγραφό του. Πιέστε εδώ.

  • Η συσκευή μου έχει εικόνα και δεν έχει ήχο

    Πρωτού ζητήσετε επισκευή, ελέγξτε ότι δεν έχετε κατεβάσει την ένταση του ήχου στο ελάχιστο ή ότι δεν έχετε πατήσει το πλήκτρο σίγασης (Mute). Επίσης στην περίπτωση που χρησιμοποιείτε ακουστικά σιγουρευτείτε ότι δεν έχετε αφήσει ενωμένο το βύσμα ακουστικών στην τηλεόραση.

  • Δεν ανάβει

    Πολλές συσκευές έχουν διακόπτη ON-OFF στο πίσω ή στο κάτω μέρος. Βεβαιωθείτε ότι βρίσκετε στο ON. Επίσης εάν προσπαθείτε από το τηλεχειριστήριο θυμηθείτε ότι ορισμένες συσκευές ανοίγουν ακι κλείνου με το ON-OFF ενώ αλλές με κάποιο από τους αριθμούς καναλιών.

  • Έχω ήχο αλλά δεν έχω εικόνα

    Σε αυτή την περίπτωση ελέγξτε την φωτεινότητα (brightness) και την αντίθεση (contrast) ώστε να μην είναι σε ελάχιστες τιμές. Επίσης εάν συνδέετε την συσκευή με εξωτερική πηγή (π.χ. Ψηφιακός δέκτης) σιγουρευτείτε ότι τα καλώδια διασύνδεσεις των συσκευών (Scart,Hdmi κλπ) είναι σωστά τοποθετημένα.

  • Δεν μπαίνω στο internet (Smart TV -Wired - Wirelles)