Service Κουζίνας LG, από τους πρωτοπόρους των επεκτάσεων εγγύησης LG, με χιλιάδες επισκευές...Τηλεφωνήστε τώρα για άμεσο ραντεβού στο 210 6860 000
Βλάβη σε κουζίνα LG ; Είμαστε εδώ για να την επισκευάσουμε τώρα. Με γνήσια ανταλλακτικά και μεγάλη υπευθυνότητα. Καλύψαμε για χρόνια επισκευές LG, στο πρόγραμμα επέκτασης εγγύησης Total Support, σε όλη την Ελλάδα και με μεγάλη επιτυχία.
Εμπιστευτείτε μας λοιπόν την πιο χρήσιμή σας συσκευή και εμείς θα κάνουμε το καλύτερο για σας.
Ευχαριστηθείτε ξανά το μαγείρεμα, με μια κουζίνα που να λειτουργεί άψογα με 12μηνη Γραπτή Εγγύηση.
Κάντε κλικ στο «Κλείσε Ραντεβού» και καταχωρήστε τη βλάβη με έκπτωση 20%. Μην διστάσετε, υπάρχει ευελιξία και για την αλλαγή ώρας και για την ακύρωση.
Και κάτι ακόμα, που γίνεται για πρώτη φορά…
Αποκτήστε τώρα Δωρεάν, με κάθε service LG, την Κάρτα Ανταμοιβής ServiceOnline-plus, την πρώτη κάρτα Bonus-επισκευών στην Ελλάδα, από την Astra Service.
Κερδίστε πόντους και εξαργυρώστε με δώρα ή συμψηφίστε με επισκευές και υπηρεσίες για τις υπόλοιπες συσκευές του νοικοκυριού σας.
ServiceOnline-plus. Μία κάρτα για Όλες τις επισκευές του σπιτιού σας.
ανταλλακτικα
Χρησιμοποιούμε ανταλλακτικά της εταιρείας στις καλύτερες τιμές.
12 ΜΗΝΕΣ ΓΡΑΠΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ.
Αυτή είναι άλλωστε η δουλειά μας. Καλύπτουμε εγγυήσεις συσκευών μεγάλων κατασκευαστών εδώ και 30 χρόνια. Δεν θα καλύψουμε τους δικούς μας πελάτες;
Το έντυπο της εγγύησης είναι αναλυτικό για τις δουλειές που έχουν γίνει στη συσκευή σας και τα ανταλλακτικά, που χρησιμοποιήθηκαν και έχει όλους τους όρους της εγγύησης σε περίπτωση ίδιας βλάβης.
Με δεδομένο ότι εκδίδουμε πάντα παραστατικά για τις υπηρεσίες και τα ανταλλακτικά που παρέχουμε, έχετε απόλυτη σιγουριά για την διασφάλιση της εγγύησής σας.
ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ONLINE
Προτιμήστε την καταχώρηση της βλάβης OnLine και κερδίστε έκπτωση 20% στο κόστος επίσκεψης.
Με την ησυχία του σπιτιού , από τον υπολογιστή σας , το tablet ή το κινητό σας. Δεν υπάρχει καμία δέσμευση. Διαλέξτε τη μέρα και τη χρονική ζώνη εξυπηρέτησης, που θέλετε και αφήστε τα υπόλοιπα σε μας. Αμέσως μετά την καταχώρηση, έρχεται ένα mail επαλήθευσης και η υπόθεση της επισκευής, οργανώνεται κανονικά. Αν επιθυμείτε να ακυρώστε την εγγραφή κανένα πρόβλημα. Γίνεται απλά μέσω του συνδέσμου απάντησης.
Μια ακόμα καινοτομία της Εταιρείας μας, που εκτός των άλλων έχει και το πλεονέκτημα της έκπτωσης στο κόστος επίσκεψης.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ .
Τα παραλαμβάνετε κατά την εξόφληση της βλάβης από τον τεχνικό. Είναι αξίας 5 ή 10 € και συμψηφίζονται με οποιαδήποτε επόμενη υπηρεσία, που θα ζητήσετε από την Εταιρεία μας. Ισχύουν για επόμενη βλάβη στο σπίτι σας ή ακόμα και για συσκευές, που θα φέρετε στα εργαστήριά μας. Τα κουπόνια είναι μεταβιβάσιμα, οπότε μπορούν να φανούν χρήσιμα σε οποιονδήποτε τα μεταβιβάσετε.
ΕΞΟΦΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ Η ΤΗΝ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΡΤΑ, ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ.
Οι τεχνικοί μας πάντα είναι υποχρεωμένοι να εκδίδουν τα νόμιμα παραστατικά της Εταιρείας μας. Έτσι η εξόφληση, μπορεί να γίνεται μέσω των POS, που έχουν μαζί τους, με κάρτα για διευκόλυνση των πελατών μας.
Βεβαίως πάντα υπάρχει και η δυνατότητα των δόσεων.
ΩΡΑΡΙΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ
ΔΕ/ΠΑ: 08:00-20:00
Σ/K: 09:00-15:00
Επίσημοι Επισκευαστές LG για το Total Support
Πήραμε από τους πρώτους μέρος, στην επέκταση εγγύησης (Total Support) της Εταιρείας Κωτσόβολος, για τις οικιακές συσκευές LG και συνεχίζουμε να τις υπηρετούμε, σε όλη την Ελλάδα. Σύμφωνα με όλα τα δεδομένα συμβάλαμε αποφασιστικά στην επιτυχία του προγράμματος και αποκτήσαμε την εξειδίκευση και την εμπειρία για την ποιοτική επισκευή όλης της γκάμας των συσκευών.
Μαζί με τις επισκευές “ServiceOnLine” ξεπεράσαμε τις 8.500 επισκευές, δικαιώνοντας και το πρόγραμμα Total Support και τις απαιτήσεις των πελατών μας.
ανταλλακτικα
Χρησιμοποιούμε ανταλλακτικά της εταιρείας στις καλύτερες τιμές.
12 μηνες γραπτη Εγγυηση Επισκευης.
Αυτή είναι άλλωστε η δουλειά μας. Καλύπτουμε εγγυήσεις συσκευών μεγάλων κατασκευαστών εδώ και 30 χρόνια. Δεν θα καλύψουμε τους δικούς μας πελάτες;
Το έντυπο της εγγύησης είναι αναλυτικό για τις δουλειές που έχουν γίνει στη συσκευή σας και τα ανταλλακτικά, που χρησιμοποιήθηκαν και έχει όλους τους όρους της εγγύησης σε περίπτωση ίδιας βλάβης.
Με δεδομένο ότι εκδίδουμε πάντα παραστατικά για τις υπηρεσίες και τα ανταλλακτικά που παρέχουμε, έχετε απόλυτη σιγουριά για την διασφάλιση της εγγύησής σας.
Καταχωρηση της βλαβης OnLine
Προτιμήστε την καταχώρηση της βλάβης OnLine και κερδίστε έκπτωση 20% στο κόστος επίσκεψης.
Με την ησυχία του σπιτιού , από τον υπολογιστή σας , το tablet ή το κινητό σας. Δεν υπάρχει καμία δέσμευση. Διαλέξτε τη μέρα και τη χρονική ζώνη εξυπηρέτησης, που θέλετε και αφήστε τα υπόλοιπα σε μας. Αμέσως μετά την καταχώρηση, έρχεται ένα mail επαλήθευσης και η υπόθεση της επισκευής, οργανώνεται κανονικά. Αν επιθυμείτε να ακυρώστε την εγγραφή κανένα πρόβλημα. Γίνεται απλά μέσω του συνδέσμου απάντησης.
Μια ακόμα καινοτομία της Εταιρείας μας, που εκτός των άλλων έχει και το πλεονέκτημα της έκπτωσης στο κόστος επίσκεψης.
Κερδίστε χρήματα από τα Εκπτωτικά κουπόνια επόμενης επισκευής .
Τα παραλαμβάνετε κατά την εξόφληση της βλάβης από τον τεχνικό. Είναι αξίας 5 ή 10 € και συμψηφίζονται με οποιαδήποτε επόμενη υπηρεσία, που θα ζητήσετε από την Εταιρεία μας. Ισχύουν για επόμενη βλάβη στο σπίτι σας ή ακόμα και για συσκευές, που θα φέρετε στα εργαστήριά μας. Τα κουπόνια είναι μεταβιβάσιμα, οπότε μπορούν να φανούν χρήσιμα σε οποιονδήποτε τα μεταβιβάσετε.
Εξοφλήστε με την πιστωτική ή την χρεωστική σας κάρτα, από το σπίτι.
Οι τεχνικοί μας πάντα είναι υποχρεωμένοι να εκδίδουν τα νόμιμα παραστατικά της Εταιρείας μας. Έτσι η εξόφληση, μπορεί να γίνεται μέσω των POS, που έχουν μαζί τους, με κάρτα για διευκόλυνση των πελατών μας.
Βεβαίως πάντα υπάρχει και η δυνατότητα των δόσεων.
Αποκτήστε την κάρτα Service OnLine-Plus και κερδίστε πόντους και δώρα με κάθε επισκευή. Οι πόντοι σας εξαργυρώνονται με δώρα (συσκευές ή υπηρεσίες) με επιλογή από τον κατάλογο επιβράβευσης.
Η κάρτα σας σε ηλεκτρονική μορφή εκδίδεται στην ηλεκτρονική της μορφή κατά την πρώτη συναλλαγή όταν αυτή λάβει μέρος στο σπίτι σας, ενώ στη φυσική της μορφή μπορείτε να την παραλάβετε από την Έδρα της εταιρείας μας ή στην επόμενη σας συναλλαγή όπου και αν αυτή λάβει μέρος.
Για περισσότερα σε σχέση με την κάρτα Service OnLine Plus καθώς και για τον κατάλογο επιβράβευσης, επισκεφθείτε την διεύθυνση www.serviceonline-plus.gr
Είμαστε συνέχεια στη διάθεσή σας.
Τηλεφωνήστε μας από τις 8 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ καθημερινά και το Σάββατο 9 το πρωί μέχρι τις 3 το απόγευμα.
Τις υπόλοιπες ώρες, μας αφήνετε μήνυμα στον τηλεφωνητή του κέντρου και επικοινωνούμε μαζί σας, με την πρώτη ευκαιρία. Περιγράψτε το πρόβλημα της συσκευής σας και θα σας κλείσουμε άμεσα ραντεβού με τον τεχνικό μας την ώρα, που εσείς επιθυμείτε.
Η συμπλήρωση της φόρμας δεν δημιουργεί καμία δέσμευση
ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ SERVICEONLINE, Η ASTRA SERVICE ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ.
Εγγύηση
Για 12 μήνες καλύπτουμε την επισκευή της συσκευής σας με την εγγύηση της Astra Service.
Αίτημα
Μέσω του ServiceOnline καταγράφεται το αίτημα και δίνεται η δυνατότητα για on line ραντεβού
Οργάνωση
Η Astra Service οργανώνει για εσάς όλη τη διαδικασία της εξυπηρέτησης και της επισκευής
Εγγύηση
Για 12 μήνες καλύπτουμε την επισκευή της συσκευής σας με την εγγύηση της Astra Service.